Chì ghjè l'anodu di titaniu
L'anodi di titaniu, chjamati elettrodi d'ossidu di metallu mistu (MMO), ancu chjamati anodi dimensionalmente stabili (DSA), sò apparecchi cù alta conduttività è resistenza à a corrosione per l'usu di anodi in l'elettrolisi. Sò fatti da u revestimentu di un sustrato, cum'è una piastra di titaniu puru o una maglia allargata, cù parechji tipi di ossidi di metalli. Un oxidu hè di solitu RuO2, IrO2, o PtO2, chì cunduce l'electricità è catalizza a reazione desiderata cum'è a pruduzzione di gasu di cloru. L'altru oxidu di metallu hè tipicamente diossidu di titaniu chì ùn cunduce micca o catalize a reazione, ma hè più prezzu è impedisce a corrosione di l'internu.
Applicazione di l'anodu di titaniu
L'applicazioni includenu l'usu cum'è anodi in cellule elettrolitiche per a produzzione di cloru liberu da l'acqua salata in piscine, in l'elettrovinificazione di metalli, in a fabricazione di circuiti stampati, in l'elettrostagnatura è l'elettro-zincatura di l'acciaio, cum'è anodi per a prutezzione catodica di strutture sepolte o sommerse, etc. .
Storia di l'anodu di Titaniu
Henri Bernard Beer hà registratu a so patente nantu à l'elettrodi d'ossidu di metalli misti in u 1965.[2] U brevettu chjamatu "Beer 65", cunnisciutu ancu "Beer I", chì Beer riclamava a deposizione di l'oxidu di ruteniu, è aghjunghjendu un compostu di titaniu soluble à a pittura, à circa 50% (cun percentualità molare RuO2:TiO2 50:50) . A so seconda patente, Beer II, [3] hà riduciutu u cuntenutu di l'oxidu di Ruthenium sottu à 50%.
Per piacè verificate i nostri prudutti di classificazione di l'anodi di titaniu cum'è seguente: