Sinossi di anodi di titaniu platinizatu
Prucessu di anodu platinu platinu basatu in Titanium / Tantalum / Niobiu, utilizendu l'electroplating o a spazzola o cumpresu u prucessu di rivestimentu, l'apparenza hè bianca d'argentu brillanti, cù e caratteristiche di una grande densità di corrente di scarica di anodu è una longa vita di serviziu.
L'anodi di titaniu platinizatu combinanu sinergicamente e caratteristiche elettrochimiche favorevoli di u platinu (Pt) cù a resistenza à a corrosione è altre caratteristiche di u titaniu. Sò anodi normalmente pruduciuti da a deposizione elettrochimica di una strata fina di platinu o di l'ossidi di platinu nantu à un sustrato di titaniu. Questi anodi operanu cum'è anodi inerti cù alta durabilità è sò preferiti perchè fermanu insolubili in l'elettroliti cumuni.
U platinu hè un metallu preziosu cunnisciutu per i so attributi favurevuli unichi, cumprese
- Alta resistenza à a corrosione
- Resistenza à l'ossidazione
- Alta conduttività elettrica
- Capacità di agisce cum'è catalizzatore
- Alta stabilità chimica
- Capacità di pruduce una finitura eccellente
U bassu tassu di cunsumu sustinutu da una alta conduttività elettrica rende u platinu una sustanza anodica preferita. Ma per via di u so altu costu, solu una fina capa di platinu hè tipicamente placata nantu à diversi materiali resistenti à a corrosione cum'è tantalu (Ta), niobiu (Nb) o titaniu (Ti) per prufittà di sti caratteristiche favurevuli.
Tecnulugia di trasfurmazioni di anodi di titaniu platinizatu
Per electroplating o brush plating process (cumpresu u prucessu di fabricazione di sinterizzazione di platinu) u platinu metallu nantu à titaniu (tantaliu, niobiu), un revestimentu metallicu compostu pò ancu esse pruduttu nantu à u sustrato. Stu compostu hè cumpostu di titaniu, platinu, ossidi di titaniu è composti metallichi di titaniu è platinu.
Prucessu di fabricazione di sinterizzazione di rivestimentu di platinu: producemu anodu di titaniu platinizatu aduprendu un prucessu di decomposizione termica per ottene un densu stratu di rivestimentu di platinu resistente à l'usura. A superficia di l'anodu hè mudificata per migliurà l'aderenza di platinu è per migliurà significativamente l'uniformità di u spessore di u revestimentu, riduce ancu a porosità di u revestimentu, impartendu una più grande resistenza à l'acidu à l'anodu. , U prucessu di trattamentu termale di u revestimentu compostu pruduce cambiamenti in a cumpusizioni chimica è a morfologia chì migliurà e so proprietà elettrochimiche. Stu anodu di titaniu ricopertu di platinu pò esse fabbricatu in bar, bastone, foglia, maglia è altre forma persunalizata per risponde à i vostri bisogni speciali.
Cumportamentu chimicu di l'anodi di titaniu platinizatu
U platinu hè preferitu nantu à a superficia esterna di l'anodu perchè hè assai resistente à a corrosione è pò assicurà u flussu di corrente in a maiò parte di i media elettroliti senza purtà à a furmazione di una capa insulante nantu à sè stessu. Perchè ùn corrode micca, ùn pruduce micca prudutti di corrosione è dunque u tassu di cunsumu hè assai bassu.
U platinu hè inerte in salti fusi è acidi, mentre chì hè dissolutu in acqua regia. Ùn ci hè micca risicu di fragilità di l'idrogenu. (Pudete amparà nantu à l'embrittlement di l'idrogenu in l'articulu Una Introduzione à l'Embrittlement di l'idrogenu.) Hè unu di i pochi metalli rari chì resistenu perfettamente à i cloruri di l'acqua di mare.
U titaniu mostra una bona resistenza à un ambiente marinu (in particulare l'acqua di mare). Ùn reagisce micca cun suluzioni cuncentrati (80%) di cloruri metallichi. Tuttavia, hè suscettibile à l'attaccu da l'acidu fluoridicu (HF) è l'acidu clorhidric (HCl) di cuncentrazione più altu. Ancu u perossu di l'idrogenu è l'acidu nitricu caldu ponu attaccà u titaniu. L'agenti ossidanti normalmente ùn attaccanu micca u titaniu perchè si forma facilmente un revestimentu d'ossidu protettivu. Tuttavia, sustanzi non-oxidizing, cum'è l'acidu sulfuricu (sopra à 5% cuncentrazione) è l'acidu fosforicu (sopra 30%) ponu attaccà u titaniu. Da un puntu di vista di fragilità di l'idrogenu, u titaniu hè megliu cà u tantalu cum'è un materiale anodu.
Vantaghji di l'anodi di titaniu platinizatu
U platinu hà i vantaghji di l'inerzia elettrochimica, a forza meccanica, a lavorabilità è a conduttività elettrica favurevule. Tuttavia, hè prohibitivamente caru. U sviluppu di platinu nantu à titaniu è platinu nantu à i materiali di tantalu (placcati è rivestiti) hà apertu a fattibilità d'utilizà questi per materiali anodichi per finitura di metalli è sistemi di prutezzione catodica in applicazioni critiche.
Quandu s'utilice per l'anodi in media aquosa cum'è l'acqua di mare, u titaniu forma una strata stabile di film d'ossidu insulating nantu à a superficia chì hè stabile sottu à una certa tensione di rottura, impediscendu cusì un flussu di corrente trà i media aqueous è l'anodu. In l'ambienti marini, l'ossidu furmatu nantu à u titaniu hè capaci di sustene 12 volti, oltre chì a barriera insulating si rompe è u flussu di corrente principia u prucessu di corrosione.
Caratteristiche di l'anodi di titaniu platinizatu
- A geometria di l'anodi di titaniu platinizatu resta custante in u tempu.
- Risparmiu d'energia.
- Alta resistenza à a corrosione.
- Alta stabilità dimensionale è resistenza à a carica.
- Alti livelli di aderenza di u revestimentu di metalli preziosi.
- A resistenza migliorata à l'attaccu à l'acidu.
- A produzzione aumentata cù i tempi di placcatura ridotti.
- Pesu ligeru (in particulare l'anodu di griglia di maglia).
- longa vita operativa; senza mantenimentu.
- Longa vita di serviziu sottu una densità di corrente più alta in suluzioni acide.
- Produce forma cumplessa di anodu.
- Resistenza à a degradazione di l'interfaccia da i dipositi.
Applicazione di anodi di titaniu platinizatu
- Placcatura horizontale, placcatura à impulsi;
- galvanica di metalli preziosi - per esempiu Au, Pd, Rh è bagni Ru;
- Galvanizzazione di metalli non ferrosi - per esempiu, bagni di Ni, Cu, Sn, Zn è Cr senza fluoru;
- galvanica di circuiti stampati;
- Prutezzione Cattodica attuale Impressata.
Pudemu pruduce anodi di titaniu platinizatu (o Ta, Nb) di piastre, maglia, tubi, o per esse persunalizati secondu i bisogni di i clienti.